צדיק ורע לו?

צדיק ורע לו רשע וטוב לו? למה הוא אוכל גרוע ואני חולה?

לפני זמן מה נכנסה לחדר הטיפולים אישה חולה בסרטן. ברגעים אלה אני מקווה שהיא עוברת תהליך החלמה מלאה ועומדת להיות עוד נס רפואי. אבל על כך בפעם אחרת.

במהלך המפגש היא פתאום שאלה אותי על בן זוגה. איך יכול להיות שהוא אוכל המבורגרים ושותה יין. והוא מגעיל.
והיא שאוכלת אוכל בריא ואישה ישרה ומקסימה היא זאת שחולה?

איפה הצדק?

אז ככה… לפי תפיסתי אין צדק. יש מסע, יש התחברות למהות הנשמתית שלי.
לדאוג שלי יהיה טוב עם עצמי ועם מי שאני ועם מה שאני עושה ולאן שאני הולך או הולכת במקרה שלנו.

הגוף שלנו עסוק בניקוי רעלים ותאים סרטניים שצומחים אצל כולנו כל הזמן. אם הוא מספיק לנקות ומצליח הרי שאנו בריאים אם הוא לא מצליח כי יש יותר רעל מיכולת ניקוי מתחיל תהליך של צמיחה של המחלה.

ממה אנחנו מורעלים? מהמון דברים: מאוכל מרוסס ומאוכל לא בריא (כל אחד והאוכל הבריא שלו, כבר פורסמו מאמרים שמזונות מתאימים באופן אישי) מקרינות למיניהן. גם ובעיני אפילו בעיקר מרגשות שליליים. כשאנחנו אשמים ומאשימים, מצפים ומתאכזבים, כועסים, מתעצבנים, נוטרים טינה לעצמנו ולאחרים, מיואשים. אם אנחנו לא בטוב עם עצמנו, אם אנחנו מרגישים פראיירים, מנוצלים, לא ראויים, מתחרטים על מעשנו ואמירותינו, אם אנחנו לא מדויקים בבחירות שלנו. כל רגש כזה צורך מאתנו אנרגיה או מייצר אצלנו רעל פנימי או גם וגם.

והגוף שלנו מכונת המלחמה ברשעים (ברעלים) נאלצת להתמודד עם עוד ערמת רעלים שיש לנקות. רעלים רגשיים. ואם הגוף משקיע אנרגיה בזה לא נשארת לו אנרגיה לנקות את רעלי הסביבה. ואז לאט, לאט מתחילה המחלה.

תבדקו אם עצמכם מה הייתם שמחים לשנות בחיים שלכם? את מי הייתם רוצים להוציא? מי לוקח לכם אנרגיה (אולי אתם) ואיפה פרגנתם לעצמכם משהו קטן שהוא רק בשביל הנשמה.

עכשיו רגע לפני פסח – נקו מעצמכם את הרעלים בכל דרך שעושה לכם נעים. תדאגו לעצמכם כי אף אחד אחר לא יעשה זאת בשבילכם.

באהבה

יודפת ויין – יודפתטא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן